Language Selection mobile
Top Menu

Výzva na podávanie prihlášok na medzinárodné mobility zamestnancov pre akademický rok 2024/2025

 

Všeobecné podmienky účasti na medzinárodnej mobilite.

Podrobný popis podmienok je dostupný na tomto odkaze. 

 

• Podmienky mobility v rámci výzvy:

Na mobilitu sa môžu prihlásiť zamestnanci PU, resp. pedagogickí aj nepedagogickí zamestnanci. Cieľom je na mobilitu vyslať účastníkov s kvalitne vypracovaným plánom aktivít, ktoré budú relevantné pre ciele tejto výzvy. 

 

Mobilitu je možné zrealizovať v rámci 2. kola výzvy od 10.03.2025 do 30.06.2025 za podmienky, že Medziinštitucionálna dohoda (IIA) rovnako ako aj Program mobility (Mobility agreement) budú podpísané aspoň 20 dní pred plánovaným odchodom na mobilitu.

V rámci tejto výzvy je možné zrealizovať iba 1 medzinárodnú mobilitu za účelom školenia alebo výučby počas akademického roka 2024/2025.

Na rovnakú inštitúciu v rovnakom termíne môžu vycestovať najviac 2 účastníci.

Účasť na konferenciách nie je povolená.

 

• Výberové kritériá:

• Dôsledne definované nasledovné body, ktoré bude obsahovať potvrdený Akceptačný list (Acceptance letter) v angličtine (v dokumentoch na stiahnutie):

  • ciele mobility,

  • konkrétne popísané plánované aktivity za každý deň, ktoré sa budú realizovať a ich prepojenie s vlastnou agendou a cieľmi mobility,

  • v prípade učiteľskej mobility počet odučených hodín.

• Dôsledne definované body v Prihláške:

  • Pridaná hodnota mobility v oblasti internacionalizácie pre katedru/fakultu/pracovisko, na ktorom zamestnanec pôsobí.

  • Výsledky a prínos mobility pre odborný rozvoj účastníka a obe inštitúcie

 

• V rámci tejto výzvy sú v 2. kole preferované mobility v rámci týchto regiónov: 

Región 1 Západný Balkán - Albánsko, Bosna a Hercegovina, Kosovo, Čierna Hora

Región 6 Stredná Ázia - Afganistan, Kazachstan, Kirgizsko, Tadžikistan, Turkménsko, Uzbekistan

Región 12 USA a Kanada - Spojené štáty americké, Kanada

Plánovaná mobilita za účelom ŠKOLENIA nie je zameraná na výskumné ciele, ale na podporu mobilít (študentských či zamestnaneckých), iniciáciu vzniku novej medziinštitucionálnej spolupráce (napr. aj v rámci mobilitného projektu Erasmus+ KA171, no nie len v rámci programu Erasmus+).

• Preferovaní sú vedúci zamestnanci PU a fakúlt, Erasmus+ a ECTS koordinátori, resp. zamestnanci, ktorí majú priamy vplyv na možnosť zmeny riadiacich procesov na úrovni univerzity alebo stredného manažmentu.

• Preferovaní sú prvožiadatelia v rámci výzvy na medzinárodné mobility zamestnancov na školenie a výučbu.

• Preferované sú učiteľské mobility v prípade, ak to dovoľuje pracovné zaradenie zamestnanca. Na administratívnych zamestnancov sa táto preferencia nevzťahuje.

• Preferovaní sú zamestnanci, ktorých predchádzajúce mobility mali konkrétny pozitívny dopad na mobilitu či spoluprácu v oblasti internacionalizácie pre fakultu/univerzitu (napr. podpis novej zmluvy, vyslaní/prijatí študenti či absolventi na pracovisku, podaný zahraničný projekt, schválený zahraničný projekt, iné zapojenie sa do zahraničnej spolupráce, ...). Túto skutočnosť je potrebné jasne uviesť v prihláške.

 

• Postup prihlásenia sa na mobilitu:

1. Prečítajte si  všeobecné podmienky účasti na medzinárodnej mobilite. 

2. Nájdite si prijímajúcu inštitúciu a kontaktujte priamo zainteresovanú osobu na pracovisku a dohodnite si podrobnosti mobility. Všetky detaily mobility uveďte v tlačive  Akceptačný list, ktorý je potrebné priložiť k prihláške kompletne podpísaný.

3. Podajte si prihlášku on-line do 31.01.2025.

PRIHLÁŠKA ONLINE

4. Všetky prijaté prihlášky budú evidované na Útvare zahraničia a vonkajších vzťahov na Rektoráte PU. Výberové konanie bude realizované na univerzitnej úrovni. Výberovú komisiu tvoria členovia Rady pre zahraničie a vonkajšie vzťahy.

5. Uchádzači o grant budú informovaní o výsledku výberového konania na univerzitných mailových adresách a informácia o ukončení výberového konania bude zverejnená aj na webovom sídle univerzity v sekcii Zahraničie - Erasmus+ Aktuality.

 

V prípade otázok kontaktujte Mgr. Emu Fričekovú - ema.fricekova@unipo.sk.

Aktualizoval(a): Ema Fričeková, 20.12.2024