Language Selection mobile
Top Menu

Rada pre marketing

Rada pre marketing Prešovskej univerzity v Prešove je poradným orgánom rektora Prešovskej univerzity v Prešove zriadeného v zmysle čl. 13 ods. 4 Štatútu Prešovskej univerzity v Prešove. Je zriadená rozhodnutím rektora na odporúčanie prorektora pre stratégiu a marketing. Uznesenia Rady majú charakter odporúčaní pre orgány akademickej samosprávy verejnej vysokej školy, stále poradné orgány rektora a ďalšie súčasti univerzity.

Poslaním Rady je koordinácia marketingových aktivít univerzity v spolupráci s fakultami a ostatnými pracoviskami univerzity, participácia na komplexnom systéme marketingu univerzity a diseminácia prijatých rozhodnutí v oblasti marketingu na jednotlivé súčasti univerzity.

Zloženie členov a rokovania Rady detailne upravuje Štatút Rady pre marketing

Aktualizoval(a): Adriana Demková, 03.11.2022