Dochádzkový informačný systém
-
Prístup do aplikácie dochádzkového informačného systému - otvoriť
-
Pravidlá prevádzky a správy Dochádzkového informačného systému - otvoriť
-
Žiadosť o pridelenie prihlasovacích údajov do Dochádzkového informačného systému - stiahnuť
Informácie k prvému prihláseniu do webovskej aplikácie môžete získať u správcu informačného systému alebo u pracovníkov personálnych referátov. -
Nové
!!! Mobilná aplikácia IcardMobile - licencia na používanie mobilnej aplikácie bude pridelená zamestnancovi na základe mailovej požiadavky adresovanej správcovi informačného systému.
-
Manuál na inštaláciu a používanie IcardMobile - stiahnuť
-
Návod na obsluhu nového dochádzkového terminálu - stiahnuť
-
Manuály k aplikácii dochádzkového informačného systému
-
Zoznam skratiek dochádzkového informačného systému - stiahnuť
Kontaktné informácie:
Poznámka:
Správca systému poskytuje počas stránkových hodín bežnú podporu používateľom (tzv. HelpDesk) v rozsahu do 3 pracovných hodín. V prípade požiadaviek na väčšie úpravy systému, doplnenia funkcionalít, zložitejšie výstupy, rôzne projekty, hromadné a rozsiahlejšie školenia, o akceptácii požiadavky a jej realizácii môže rozhodnúť len vedúci zamestnanec pracoviska – riaditeľ CVT PU na základe písomnej žiadosti alebo prerokovania so žiadateľom, príp. metodik priamo uvedený v príslušnom prevádzkovom poriadku systému.
Správca dochádzkového informačného systému:
Ing. Iveta Bačinská
VŠA, Ul. 17. novembra č. 1, č. m. 37
Tel. č. 051 / 75 70 186
e-mail: iveta.bacinska@unipo.sk
Zástupca správcu dochádzkového informačného systému:
Ing. Danka Repková
VŠA, Ul. 17. novembra č. 1, č. m. 36A
Tel. č. 051 / 75 70 131
e-mail: danka.repkova@unipo.sk
Stránkové hodiny:
Pondelok, utorok, štvrtok, piatok: 9.00 h - 12.00 h
Streda: 10.00 h - 12.00 h
Technickú podporu je možné poskytnúť aj prostredníctvom aplikácie Microsoft Teams v čase stránkových hodín.
Dochádzkový informačný systém Prešovskej univerzity
-
Základné informácie:
Dochádzkový informačný systém PU je v prevádzke od 1.3.2010. Dodávateľom systému je spoločnosť Atos IT Solutions and Services s.r.o. Bratislava a na pôde univerzity je nasadený dochádzkový systém novej generácie iCard. -
Princíp činnosti:
Zamestnanci si čipovou kartou (preukazom zamestnanca PU) evidujú svoje príchody, odchody a prerušenia pracovnej doby na dochádzkových termináloch, ktoré sú umiestnené na určených miestach v objektoch PU. Nasnímané údaje sa ukladajú na server do databázy a možno k nim pristupovať bežným osobným počítačom cez webovú aplikáciu. Pri každom zamestnancovi je možné jednoducho sledovať dochádzku, odpracované hodiny, vyčerpanú dovolenku, chorobnosť, nadčasy, čas strávený na služobných cestách a podobne. Z dát je možné vytvárať rôzne prehľady. Po spracovaní mesačnej závierky sa dochádzkové dáta integrujú do mzdového systému SAP. -
Hlavné ciele:
- využitie dochádzkových terminálov na rýchlu a presnú evidenciu dochádzky pracovníkov,
- jednoduché snímanie bezdotykovými čipovými kartami,
- odbúranie ručného vypisovania dochádzkových kníh a listov,
- presná evidencia časov príchodov, odchodov a prerušení zmien,
- plánovanie neprítomnosti (dovolenka, služobná cesta atď.) na termináli alebo cez webovú aplikáciu,
- jednoduchý spôsob opráv prípadných chybných nasnímaní údajov,
- okamžitý prehľad o prítomnosti zamestnancov na pracovisku, o obsadenosti pracovnej zmeny,
- zvýšenie efektívnosti práce,
- aktualizovanie spôsobu vyhodnotenia dochádzky na základe legislatívnych zmien,
- sprehľadnenie a zjednodušenie práce personálnych, mzdových a vedúcich pracovníkov,
- minimalizovanie počtu papierových dokumentov,
- získanie jednoznačných a presných podkladov pre spracovanie miezd,
- integrácia údajov z dochádzky do mzdového systému SAP,
- autorizované spracovanie podkladov pre mzdy a skrátenie doby ich spracovania.