Language Selection mobile
Top Menu

Nahlasovanie závad (osTicket)

Aplikácia pre nahlasovanie závad je založená na open source systéme podpory používateľov osTicket. Umožňuje spravovať všetky žiadosti o podporu a odpovede a zároveň klientom poskytuje možnosť reagovať.

V prostredí Prešovskej univerzity je využívaná na nahlasovanie závad a zadávanie iných požiadaviek v oblastiach:

  • Údržba (poruchy, závady technického charakteru):
    • študentské domovy - prevažne požiadavky študentov na odstraňovanie závad,
    • ostatné objekty - požiadavky zamestancov na činnosti, ktoré zabezpečuje technicko-prevádzkový útvar,
  • Študentské domovy - Internet (nefunkčnosť káblového alebo wifi pripojenia na ŠD) - požiadavky študentov, týkajúce sa internetového pripojenia,
  • Študentské domovy - Iné (ostatné podnety týkajúce sa ubytovania) - rôzne iné požiadavky študentov, týkajúce sa ubytovania, ktoré nepatria pod žiadnu z vyššie uvedených oblastí.

Vstup do aplikácie osTicket:

Kontaktné informácie:

Centrálne pracovisko CVT PU je od pondelka 8.9.2025 dočasne presťahované kvôli rekonštrukcii VŠA do budovy starého internátu – do priestorov bývalého detského centra Unipáčik, Ul. 17. novembra 13, Prešov. Vstup pre klientov počas stránkových hodín je samostatným vchodom zboku od ulice.

Správca systému PTIS:
    Ing. Juraj Hiľovský
    VŠA, Ul. 17. novembra č. 1, č. m. 41
    Tel. č.: 051 / 75 70 135 - dočasne nedostupný, použite MS Teams
    e-mail: juraj.hilovsky@unipo.sk

Zástupca správcu systému PTIS:
    Mgr. Dominik Sabol
    VŠA, Ul. 17. novembra č. 1, č. m. 38
    Tel. č.: 051 / 75 70 137 - dočasne nedostupný, použite MS Teams
    e-mail: dominik.sabol@unipo.sk

Stránkové hodiny:
    Pondelok - piatok: 9.00 h - 12.00 h

Aktualizoval(a): ‍ Juraj Hiľovský , 18.09.2025