Nahlasovanie závad (osTicket)
Aplikácia pre nahlasovanie závad je založená na open source systéme podpory používateľov osTicket. Umožňuje spravovať všetky žiadosti o podporu a odpovede a zároveň klientom poskytuje možnosť reagovať.
V prostredí Prešovskej univerzity je využívaná na nahlasovanie závad a zadávanie iných požiadaviek v oblastiach:
- Údržba (poruchy, závady technického charakteru):
- študentské domovy - prevažne požiadavky študentov na odstraňovanie závad,
- ostatné objekty - požiadavky zamestancov na činnosti, ktoré zabezpečuje technicko-prevádzkový útvar,
- Študentské domovy - Internet (nefunkčnosť káblového alebo wifi pripojenia na ŠD) - požiadavky študentov, týkajúce sa internetového pripojenia,
- Študentské domovy - Iné (ostatné podnety týkajúce sa ubytovania) - rôzne iné požiadavky študentov, týkajúce sa ubytovania, ktoré nepatria pod žiadnu z vyššie uvedených oblastí.
Vstup do aplikácie osTicket:
pre klientov – https://podpora.unipo.sk/
- pre agentov (riešiteľov) – https://podpora.unipo.sk/scp
Kontaktné informácie:
Centrálne pracovisko CVT PU je od pondelka 8.9.2025 dočasne presťahované kvôli rekonštrukcii VŠA do budovy starého internátu – do priestorov bývalého detského centra Unipáčik, Ul. 17. novembra 13, Prešov. Vstup pre klientov počas stránkových hodín je samostatným vchodom zboku od ulice.
Správca systému PTIS:
Ing. Juraj Hiľovský
VŠA, Ul. 17. novembra č. 1, č. m. 41
Tel. č.: 051 / 75 70 135 - dočasne nedostupný, použite MS Teams
e-mail: juraj.hilovsky@unipo.sk
Zástupca správcu systému PTIS:
Mgr. Dominik Sabol
VŠA, Ul. 17. novembra č. 1, č. m. 38
Tel. č.: 051 / 75 70 137 - dočasne nedostupný, použite MS Teams
e-mail: dominik.sabol@unipo.sk
Stránkové hodiny:
Pondelok - piatok: 9.00 h - 12.00 h