Laboratórium neuromarketingu
Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu Prešovskej univerzity v Prešove zriadila Laboratórium neuromarketingu.
Laboratórium zabezpečuje popularizáciu vedy a výskumu, vývoja a inovácií.
V súčasnosti prebieha výskum spotrebiteľských reakcií na rôzne marketingové podnety, pomocou zberu biometrických dát. Výskum prebieha za aktívnej účasti študentov, čím obohacuje vzdelávací proces o praktické a inovatívne metódy. Výsledky výskumu majú zároveň význam aj pre podnikovú sféru, a to v oblasti testovania existujúcich
aj nových marketingových kampaní. Najmä manažéri obchodných podnikov vidia významné
možnosti budúceho uplatnenia a efektívneho využitia neuromarketingu v obchodných prevádzkach, v mnohých obchodných procesoch a marketingových prístupoch, vo výskume spotrebiteľského správania, v manažérskych činnostiach a pod.
Ponuka neuromarketingového laboratória:
- Sledovanie pohybu očí prostredníctvom distančného Eye Trackeru (ET).
- Meranie kožno-galvanického odporu (GSR).
- Analýza mimiky tváre/povrchových emócií (FEA).
- Sledovanie mozgovej aktivity (EEG).
- Kompaktný softvér pre meranie a analýzu dát.
Laboratórium neuromarketingu ponúka v rámci svojej činnosti neuromarketingový výskum pre podnikateľskú sféru.
Parciálne prínosy pre prijímateľov prostredníctvom využitia ponuky neuromarketingového laboratória:
- rozširovanie potenciálu inovácií pre inovatívne podnikanie;
- rozšírenie ponuky tovarov a služieb;
- zvýšenie potenciálu vstupu na nové trhy;
- zlepšenie kvality tovarov a služieb;
- zvýšenie flexibility produkcie alebo ponuky služieb;
- zníženie nákladov firmy;
- rozvoj spolupráce podnikov s výskumnými, vývojovými a vzdelávacími inštitúciami;
- vzdelávanie pracovníkov podľa požiadaviek podnikateľskej sféry.