Language Selection mobile
Top Menu

Plán obnovy

Top banner
Názov projektu:Výskum špecifík spotrebiteľského materializmu a nutkavej spotreby v kontexte neuromarketingu
Akronym projektu:NEUROSPOT
Kód projektu: 09I03-03-V04-00737
Názov programu: Plán obnovy a odolnosti SR
Komponent:9. Efektívnejšie riadenie a posilnenie financovania výskumu, vývoja a inovácií Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky
Investícia:3. Excelentná veda
Anotácia projektu:

Cieľom projektu je skúmať špecifické formy spotrebiteľského správania a vytvoriť model na meranie úrovne spotrebiteľského materializmu a diagnostiku nutkavej spotreby pomocou neuromarketingových nástrojov. Model bude pozostávať z kombinácie tradičných meracích nástrojov a inovatívnych neuromarketingových nástrojov. Na základe výsledkov výskumu bude možné navrhnúť relevantné nástroje na korigovanie nežiaduceho spotrebiteľského správania, čo umožní zlepšiť dopady na životné prostredie.

Harmonogram projektu:8/2024 – 7/2026

Výstupy projektu

Autor(i)

Názov príspevku 

Publikované / Prezentované 

ISSN / ISBN 

Rok

Ivana Ondrijová

Metodiky na meranie kompulzívneho nakupovania: prehľadová štúdia

eXclusive Journal

ISSN 2453-8847

2025

Ivana Ondrijová

Consumer Materialism and Compulsive Buying in E-Commerce: Insights from Eye-Tracking Research

ICQIS – International Conference on Quality Innovation and Sustainability, Urbino, Italy

Zborník Springer Nature – v tlači

2025

Ivana Ondrijová, Anna Tomková

Materializmus a kompulzívne nakupovanie v kontexte eyetrackingu: teoretická štúdia

Mladá veda (Young Science), Vol. 1(2), s. 17–23

ISSN 1339-3189

 

2025

Ivana Ondrijová

The relationship between Compulsive Buying and Internet Addiction in the context of Consumer Behavior

International Conference on Business and Industrial Statistics (ICBIS-25) in Rome, Italy

Konferenčný zborník – v tlači

2025

Ivana Ondrijová

Gender and Age Differences in Consumer Materialism

Technium Business and Management

Citované v: Mohsin, A., & Tariq, O. (2025). Personality, Self-esteem, and Materialism in University Students. Journal of Professional & Applied Psychology, 6(1), 18-35.

ISSN 2821-4366 

 

2024

Anna Tomková, Ivana Ondrijová

Evaluation of sales behavior by customers in the context of selected characteristics of salespeople

Journal of Management and Business: Research and Practice, 12(2), s. 11–25

ISSN: 1339-9381

 

2024

 

 

Aktualizoval(a): Mgr. Martina Kručay , 09.07.2025