Language Selection mobile
Top Menu

PhDr. Jakub Horváth, PhD., MBA, MSc.

Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby (VUPCH)
email: jakub.horvath@unipo.sk

Web of Science Researcher profil: Otvoriť
ResearchGate profil: Otvoriť

Konzultačné hodiny:
Štvrtok: 08:55 - 10:30 hod.
Konzultácie je potrebné vopred dohodnúť e-mailom.

Miestnosť:
Miestnosť 211A - stará budova


Vzdelanie
Absolvent magisterského štúdia na Fakulte manažmentu Prešovskej univerzity v Prešove, ktoré ukončil s vyznamenaním v roku 2015.
Absolvent MBA štúdia na IES London v odbore Busniess Management v roku 2018.
Absolvent rigorózneho konania (PhDr.) na na Fakulte manažmentu Prešovskej univerzity v Prešove v roku 2019.
Absolvent doktorandského štúdia na Fakulte manažmentu Prešovskej univezity v Prešove v študijnom odbore Ekonómia a manažment v roku 2020. 

Odborná prax

2022 - súčasnosť - Odborný asistent Katedra marketignu a medzinárodného obchodu, FMEO PU

2020 - 2022 - Odborný asistent Katedra manažmentu, FMEO PU

2020 - súčasnosť - Google Certified Trainer 

2017 - 2019 - Grow with Google Student Ambassador pre Prešovskú univerzitu v Prešove

Odborné prednášky
Ekonomická fakulta TUKE
Fakulta managementu UK
Obchodná fakulta EUBA

Ocenenia
Cena rektora za vynikajúce študijné výsledky v roku 2015
Cena dekana za vynikajúce študijné výsledky v roku 2015
Cena rektora za reprezentáciu a šírenie dobrého mena univerzity v roku 2018
Najlepší spíker sekcie konferencia Marketing Identity, FMK UCM v Trnave v roku 2018
Bronzová medaila Prešovskej univerzity v Prešove v roku 2019

Účasť na riešení vedeckých projektov
VEGA 1/0806/16 - Člen riešiteľského kolektívu -  Výskum problematiky spotrebiteľského správania novej generácie zákazníkov s akcentom na identifikáciu preferencií a využiteľnosti mobilných komunikačných platforiem v procese elektronického obchodovania subjektov lokalizovaných dominantne na stredoeurópskom trhu. Doba riešenia: 2016 - 2018.
VEGA 1/0789/17 - Člen riešiteľského kolektívu - Výskum dominantných marketingových postupov a významných charakteristík spotrebiteľského správania pri využívaní mobilných komunikačných platforiem pre účely elektronickej komercie. Doba riešenia: 2017 – 2019.
GAMA 19/3 - Hlavný riešiteľ - Skúsenosti mileniálov s online nakupovaním prostredníctvom smartfónov. Doba riešenia: 01/2019 - 06/2019.
VEGA 1/0609/19 - Člen riešiteľského kolektívu - Výskum problematiky rozvoja elektronickej a mobilnej komercie v aspekte vplyvu moderných technológií a mobilných komunikačných platforiem na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľov. Doba riešenia: 2019 – 2021.
VEGA 1/0694/20 - Člen riešiteľského kolektívu  - Výskum v oblasti relačného marketingu - percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa. Doba riešenia: 2020 – 2023.

 

Aktualizoval(a): Ľudovít Nastišin, 07.03.2025