Language Selection mobile
Top Menu

Charakteristika oddelenia

zabezpečuje komplexný systém marketingu univerzity, v spolupráci s fakultami a ostatnými pracoviskami univerzity koordinuje marketingové aktivity univerzity hlavne v oblasti marketingovej komunikácie, vypracováva a aktualizuje marketingovú stratégiu univerzity, zabezpečuje informovanosť akademickej obce, koordinuje dokumentáciu a archivovanie fotodokumentácie a videodokumentácie z podujatí organizovaných univerzitou, riadi prípravu aktuálnych propagačných materiálov univerzity, zabezpečuje účasť univerzity na výstavách a veľtrhoch, organizačne riadi prípravu grafických návrhov, propagujúcich produkty a služby univerzity, monitoruje referencie o univerzite v periodikách a médiách, koordinuje činnosť poskytovania adekvátnych informácií o inštitúcii, zabezpečuje marketingovú komunikáciu univerzity voči verejnosti, študentom a zamestnancom univerzity, zabezpečuje činnosť Centra prvého kontaktu - vrátane predajne Uniposhop, reprografických prác a správy ISIC/ITIC kariet v spolupráci s Centrom výpočtovej techniky 

 

 

 

Updated by: Adriana Demková, 17.04.2020