Language Selection mobile
Top Menu

Útvar pre stratégiu a marketing

spracováva návrhy dlhodobého zámeru a koncepcií rozvoja univerzity, spolupracuje s členmi vedenia univerzity pri príprave prierezových stratégií rozvoja, pripravuje, spracúva, koordinuje rozvojové projekty a projekty zo zdrojov štrukturálnych fondov Európskej únie. Zabezpečuje vypracúvanie návrhov na zriaďovanie pedagogických, výskumných, vývojových, informačných pracovísk a účelových zariadení univerzity. 


Útvar pozostáva z troch organizačných jednotiek

a) referát pre stratégiu a marketing
    je pracoviskom prorektora pre stratégiu a marketing, pre administratívnu a organizačnú prácu

b) oddelenie projektov zo štrukturálnych fondov a infraštruktúrnych projektov
    sa spolupodieľa na koordinácii aktivít v oblasti strategického plánovania rozvoja

c) oddelenie marketingu
    zabezpečuje komplexný systém marketingu univerzity 

 

Kontaktný bod poradenskej služby pre projekty:

  • všetky operačné programy implementované v SR
  • Interreg
  • Úrad vlády SR
  • rozvojové programy MŠVVaŠ SR
  • IPC
  • ak nie je schéma taxatívne uvedená - projekty/programy vyhlasované na území SR, dominantne zamerané na rozvoj

 

 

 

Updated by: Adriana Demková, 15.04.2021