Language Selection mobile
Top Menu

Harmonogram

  1. etapa 7/2012 – 2/2013
    • Teoreticko-metodologická analýza skúmaných konceptov
    • Dvojitý preklad a adaptácia znenia položiek nástroja D-KEFS
    • Pilotáž testu
  2. etapa 3/2013 – 12/2014
    • Štandardizácia a validizácia nástroja na meranie exekutívnych funkcií
    • Skúmanie predikčnej a konštruktovej validity nástrojov na meranie kognitívnych schopností dieťaťa mladšieho školského veku
  3. etapa 3/2014 – 12/2014
    • Skúmanie vzťahu medzi úrovňou exekutívneho fungovania a schopnosťou učiť sa
  4. etapa 01/2015 – 10/2015
    • Tvorba sady úloh na stimuláciu exekutívnych procesov u žiakov s nízkou úrovňou exekutívneho fungovania (pre ISCED 1, žiaci vzdelávaní v podmienkach štandardnej školy)
    • Diseminácia výsledkov
    • Školenia odborníkov

11/2015 – 12/2015

  • Spracovanie záverečnej správy projektu

 

Aktualizoval(a): Peter Holdok, 06.08.2019