Harmonogram
- etapa 7/2012 – 2/2013
- Teoreticko-metodologická analýza skúmaných konceptov
- Dvojitý preklad a adaptácia znenia položiek nástroja D-KEFS
- Pilotáž testu
- etapa 3/2013 – 12/2014
- Štandardizácia a validizácia nástroja na meranie exekutívnych funkcií
- Skúmanie predikčnej a konštruktovej validity nástrojov na meranie kognitívnych schopností dieťaťa mladšieho školského veku
- etapa 3/2014 – 12/2014
- Skúmanie vzťahu medzi úrovňou exekutívneho fungovania a schopnosťou učiť sa
- etapa 01/2015 – 10/2015
- Tvorba sady úloh na stimuláciu exekutívnych procesov u žiakov s nízkou úrovňou exekutívneho fungovania (pre ISCED 1, žiaci vzdelávaní v podmienkach štandardnej školy)
- Diseminácia výsledkov
- Školenia odborníkov
11/2015 – 12/2015
- Spracovanie záverečnej správy projektu