Language Selection mobile
Top Menu

BIP 2024 - České Budějovice: Aj vďaka BIP programom sa môžeme zlepšovať a rásť.

Pre niektorých z nás tento BIP nebol prvým, a tak sme už mali základnú predstavu o jeho priebehu. Iní sa prihlásili prvýkrát a čaro programu BIP pre nich ešte zostávalo neobjavené. Bez ohľadu na skúsenosti sa však každý z nás na cestu do Českej republiky veľmi tešil.

Program BIP sa skladal z dvoch častí: virtuálnej a prezenčnej. Virtuálna časť pozostávala z piatich online prednášok, počas ktorých sme sa venovali témam ako pivovarnícky priemysel, marketingová komunikácia českých pivovarov, podpora predaja ich produktov, udržateľnosť a spoločenská zodpovednosť v pivovarníctve v Českej republike a ďalších vybraných krajinách. Okrajovo sme sa dotkli aj inovácií v tomto odvetví.

Prezenčná časť programu bola naplánovaná v termíne od 4. - 8. 11. 2024. Program sa začal na VŠTE v Českých Budějoviciach. Po úvodnom privítaní nás rozdelili do multikultúrnych skupín a hneď poobede nás čakala prehliadka pivovaru Budvar, kde sme sa oboznámili s našou hlavnou úlohou.

Hlavným cieľom BIP bolo vytvoriť marketingovú komunikačnú stratégiu. Táto úloha pozostávala z dvoch častí. Prvá časť sa zameriavala na návrh nového a originálneho dizajnu pre pivo Budvar B33, určeného ako limitovaná edícia. V rámci návrhu sme mali pripraviť dizajn plechovky, slogan, video pre sociálne médiá a plagát. Druhá časť úlohy bola orientovaná na vytvorenie novej koncepcie pre Budvar B33, ktorá by reflektovala prvky udržateľnosti a obehového hospodárstva. Výsledkom tejto časti mal byť dizajn udržateľného produktu, slogan, návrh na zlepšenie výrobného procesu a základ pre budúce marketingové aktivity.

Na spracovanie úloh sme mali dva dni, počas ktorých nám boli nápomocní vyučujúci z VŠTE. Štvrtý deň sme prezentovali svoje návrhy pred marketingovým predstavenstvom spoločnosti Budvar. 

Počas BIP sme absolvovali aj prehliadku samotného mesta či výlet do Hlubokej nad Vltavou, ktorá nás očarila nádherným zámkom. BIP v Českých Budějoviciach nám umožnil nielen zdokonaliť sa a rozšíriť naše znalosti v oblasti marketingu, ale taktiež nám pomohol rozvíjať schopnosti tímovej práce, interkultúrnej komunikácie a efektívneho organizovania času. 

Naším príkladom chceme inšpirovať ostatných študentov, aby využívali možnosti, ktoré im ponúka nielen škola, ale aj osobný život. Práve vďaka takýmto skúsenostiam sa môžeme zlepšovať a rásť.

 

                                                                            Alexandra Hatalová, Yelyzaveta Hrozdova, Mgr. Erika Kormaníková,

 Sarah Pitoňáková, Mariia Shutak, Illia Stanislavskyi,

Mgr. Ivana Šaffová, MBA, Anton Yatskiv, Natália Zajarošová, Silvia Žaloudková

Aktualizoval(a): Monika Pastirová, 14.11.2024