Language Selection mobile
Top Menu

Publishing

Articles published on the international academic conferences

                       HREBEŇÁROVÁ, L. Vzdelávanie žiakov s ťažkým a hlbokým mentálnym postihnutím na Slovensku : inkluzívne verzus segregatívne vzdelávanie. In Pancocha, K. (ed.) Životní dráha jedince v inkluzívním prostředí. Brno: Masarykova univerzita, 2010. s. 52 - 58. ISBN 978-80-210-5340-3

                       HREBEŇÁROVÁ, L. Challenges of professional ethics in the education of pupils with intellectual and developmental disabilities in the Slovak Republic. In Professional ethics as a part of professional competence of supporting professions. Presov: University of Presov, 2010.

                       PITOŇÁKOVÁ, L. Pregraduálna príprava špeciálnych pedagógov ako dôležitý prvok edukácie žiakov s ťažkou mentálnou retardáciou na Slovensku. In Gajdzicy, Z., Rottermunda J., Klinik, A. (eds.) Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych : Uczeń niepełnosprawny i jego nauczyciel w przestrzeni szkoły : zborník. Krakow : Impuls, 2008.

                       HREBEŇÁROVÁ, L., MANDZÁKOVÁ, S. Súčasný stav individuálnej integrácie žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami na prvom stupni základných škôl na Slovensku. In FRANIOK, P., KOVÁŘOVÁ, R. (eds.) Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami : sborník. Ostrava : Ostravksá univerzita, 2007. s. 81 – 84.

 

Articles published in the journal

                       Horňák, L., Pitoňáková, L. Sociálna pozícia žiaka v hraničnom pásme mentálnej retardácie v triede variantu A špeciálnej základnej školy. In Efeta, 2006, roč. 16, č. 2, s. 9 – 12. ISSN 1335-1397

 

Articles published on the domestic academic conferences

                       HREBEŇÁROVÁ, L. Koncepcia špeciálnopedagogickej praxe v pregraduálnej príprave študentov pedagogiky mentálne postihnutých na pedagogickej fakulte Prešovskej univerzity v Prešove. In KOCHOVÁ, H. (ed.) História, súčasnosť a perspektívy pedagogickej praxe v príprave učiteľov elementaristov : zborník. Prešov : Prešovská univerzita, 2006. s. 22 – 26.

                       HREBEŇÁROVÁ, L. Vnímanie klímy triedy variantu A špeciálnej základnej školy žiakmi v hraničnom pásme mentálnej retardácie. In LECHTA, V., HUČÍK, J. (eds.) Poruchy správania v edukačnom procese: zborník. Martin: Osveta, 2008 s. 63-66. ISBN 80-8063-279-3

                       HREBEŇÁROVÁ, L., ZACHAROVÁ, A. Vplyv integrovanej predškolskej výchovy detí s mentálnym postihnutím na ich školskú pripravenosť In JAK0LOVÁ, J., PREKOPOVÁ, J. (eds.) Predprimárna edukácia v kontexte celoživotného vzdelávania : zborník. Banská Bystrica : MPC Banská Bystrica, OMEP, 2007. s. 76-81. ISBN 978-80-8041-520-4

                       Mandzáková, S., Pitoňáková, L. Špeciálnopedagogické poradenstvo v podmienkach individuálnej integrácie v Prešovskom kraji. In LECHTA, V., HUĆÍK, J. (eds.) Poradenstvo v špeciálnej a liečebnej pedagogike : zborník z medzinárodnej vedeckej špeciálnopedagogickej konferencie. Martin : Osveta, 2006. s. 13- 16. ISBN 80-8063-220-0

                       Mandzáková, S, Pitoňáková, L. Pripravenosť učiteľov ZŠ na edukáciu žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v podmienkach individuálnej integrácie. In SCHOLTZOVÁ, I. (ed.) Príprava učiteľov elementaristov a európsky multikultúrny priestor : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Prešov : Prešovská univerzita Pedagogická fakulta, 2005. s. 637 – 641. ISBN 80-8068-372-7

Academic work in the review domestic anthologies

                       HREBEŇÁROVÁ, L. Dieťa s viacnásobným postihnutím. In TRUBÍNIOVÁ, V. a kol. Predškolská pedagogika: terminologický a výkladový slovník. Ružomberok: Katolícka univerzita, 2008. s. 650-651. ISBN 978-80-8084-162-1

Aktualizoval(a): Unipo, 15.01.2011