Útvar pre stratégiu a marketing
spracováva návrhy dlhodobého zámeru a koncepcií rozvoja univerzity, spolupracuje s členmi vedenia univerzity pri príprave prierezových stratégií rozvoja, pripravuje, spracúva, koordinuje rozvojové projekty a projekty zo zdrojov štrukturálnych fondov Európskej únie. Zabezpečuje vypracúvanie návrhov na zriaďovanie pedagogických, výskumných, vývojových, informačných pracovísk a účelových zariadení univerzity.
Útvar pozostáva z troch organizačných jednotiek
a) referát pre stratégiu a marketing
je pracoviskom prorektora pre stratégiu a marketing, pre administratívnu a organizačnú prácu
b) oddelenie projektov zo štrukturálnych fondov a infraštruktúrnych projektov
sa spolupodieľa na koordinácii aktivít v oblasti strategického plánovania rozvoja
c) oddelenie marketingu
zabezpečuje komplexný systém marketingu univerzity
Kontaktný bod poradenskej služby pre projekty:
- všetky operačné programy implementované v SR
- Interreg
- Úrad vlády SR
- rozvojové programy MŠVVaŠ SR
- IPC
- ak nie je schéma taxatívne uvedená - projekty/programy vyhlasované na území SR, dominantne zamerané na rozvoj