Language Selection mobile
Top Menu

Upravené otváracie hodiny pokladne v čase núdzového režimu

Vážené kolegyne, vážení kolegovia,

v súvislosti s aktuálnou epidemiologickou situáciou výskytu koronavírusu COVID 19 Vám oznamujeme, že boli upravené otváracie hodiny pokladne v čase núdzového režimu. Žiadame Vás, aby ste kontaktné miesta pokladne využívali len na nevyhnutné úkony, spojené najmä s odberom stravných lístkov a obmedzili ich na jedenkrát mesačne.

Predaj a výdaj stravných lístkov firmy MAGISTER bude uskutočňovaný každý pracovný deň v čase od 10.00 hod. do 13.30 hod. na výdajnom mieste ( okienku ) v priestoroch vstupu do študentského domova na ul. 17. novembra č. 13.

Nárok na stravný lístok majú zamestnanci:

  • pri práci z domu, tzv. home office,
  • pri pobyte na pracovisku, ak je to nevyhnutné v čase od 8.00 hod. do 12.00 hod., pričom sa zadáva služobný príchod aj odchod.

Na stravný lístok nemajú nárok zamestnanci pri prekážke v práci - majú pracovné voľno s náhradou mzdy.

Zároveň Vám v prílohe zasielame aj stručný manuál pre zobrazenie histórie účtu stravníka (zakúpené lístky aj elektronické objednávky) v aplikácii WebKredit (stravovací informačný systém).

Manuál rieši aj prípady, ak stravník ešte nemá aktivovaný účet a nepoužíval nikdy túto aplikáciu, ale chcel by si zistiť cez internet počet zakúpených stravných lístkov vo zvolenom období.

Updated by: Peter Zubaľ, 01.04.2020