Upravené otváracie hodiny pokladne v čase núdzového režimu
Vážené kolegyne, vážení kolegovia,
v súvislosti s aktuálnou epidemiologickou situáciou výskytu koronavírusu COVID 19 Vám oznamujeme, že boli upravené otváracie hodiny pokladne v čase núdzového režimu. Žiadame Vás, aby ste kontaktné miesta pokladne využívali len na nevyhnutné úkony, spojené najmä s odberom stravných lístkov a obmedzili ich na jedenkrát mesačne.
Predaj a výdaj stravných lístkov firmy MAGISTER bude uskutočňovaný každý pracovný deň v čase od 10.00 hod. do 13.30 hod. na výdajnom mieste ( okienku ) v priestoroch vstupu do študentského domova na ul. 17. novembra č. 13.
Nárok na stravný lístok majú zamestnanci:
- pri práci z domu, tzv. home office,
- pri pobyte na pracovisku, ak je to nevyhnutné v čase od 8.00 hod. do 12.00 hod., pričom sa zadáva služobný príchod aj odchod.
Na stravný lístok nemajú nárok zamestnanci pri prekážke v práci - majú pracovné voľno s náhradou mzdy.
Zároveň Vám v prílohe zasielame aj stručný manuál pre zobrazenie histórie účtu stravníka (zakúpené lístky aj elektronické objednávky) v aplikácii WebKredit (stravovací informačný systém).
Manuál rieši aj prípady, ak stravník ešte nemá aktivovaný účet a nepoužíval nikdy túto aplikáciu, ale chcel by si zistiť cez internet počet zakúpených stravných lístkov vo zvolenom období.