Language Selection mobile
Top Menu

Laboratórium neuromarketingu

Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu Prešovskej univerzity v Prešove zriadila Laboratórium neuromarketingu.

Laboratórium zabezpečuje popularizáciu vedy a výskumu, vývoja a inovácií. 

V súčasnosti prebieha výskum spotrebiteľských reakcií na rôzne marketingové podnety, pomocou zberu biometrických dát. Výskum prebieha za aktívnej účasti študentov, čím obohacuje vzdelávací proces o praktické a inovatívne metódy. Výsledky výskumu majú zároveň význam aj pre podnikovú sféru, a to v oblasti testovania existujúcich
aj nových marketingových kampaní. Najmä manažéri obchodných podnikov vidia významné
možnosti budúceho uplatnenia a efektívneho využitia neuromarketingu v obchodných prevádzkach, v mnohých obchodných procesoch a marketingových prístupoch, vo výskume spotrebiteľského správania, v manažérskych činnostiach a pod.

Ponuka neuromarketingového laboratória:
-    Sledovanie pohybu očí prostredníctvom distančného Eye Trackeru (ET).
-    Meranie kožno-galvanického odporu (GSR).
-    Analýza mimiky tváre/povrchových emócií (FEA).
-    Sledovanie mozgovej aktivity (EEG).
-    Kompaktný softvér pre meranie a analýzu dát.

Laboratórium neuromarketingu ponúka v rámci svojej činnosti neuromarketingový výskum pre podnikateľskú sféru.

Parciálne prínosy pre prijímateľov prostredníctvom využitia ponuky neuromarketingového laboratória:
-    rozširovanie potenciálu inovácií pre inovatívne podnikanie;
-    rozšírenie ponuky tovarov a služieb;
-    zvýšenie potenciálu vstupu na nové trhy;
-    zlepšenie kvality tovarov a služieb;
-    zvýšenie flexibility produkcie alebo ponuky služieb;
-    zníženie nákladov firmy;
-    rozvoj spolupráce podnikov s výskumnými, vývojovými a vzdelávacími inštitúciami;
-    vzdelávanie pracovníkov podľa požiadaviek podnikateľskej sféry.

Files related to content

Updated by: Anna Tomková, 03.11.2024