Language Selection mobile
Top Menu

Mgr. Jana Lukáčová, PhD.

Mgr. Jana Lukáčová, PhD.

RESEARCH AREAS

Pozitívne psychologické konštrukty v živote seniorov (positive psychological constructs in the lives of seniors)

Identita a akademická etika vysokoškolských učiteľov (identity and academics ethics of university teachers)

Objektívny a subjektívny kariérový úspech vysokoškolských učiteľov (objective and subjective career success of university teachers)

Identita detí s poruchami učenia (identity of children with specific learning disorders)

PUBLICATIONS:

2014
Búgelová, T., Lukáčová, J. (2014). Žiznennyje perspektivy i sociaľnaja saturacija pensionerov v Slovakii i Rosii (sravniteľnyj analiz).  In L. T. Asatryan, & S. Minasyan (Eds.), Modernizacija obrazovanija v kontekste sovremennych pedagogičeskich paradigm: sbornik naučno-obrazovateľnych dokladov i statej (pp.84-95). Jerevan: AGPU.
Lukáčová, J. (v tlači). Je resiliencia prediktorom subjektívnej pohody seniorov? Príspevok publikovaný na medzinárodnej konferencii Sociální procesy a osobnost, konanej v dňoch 23.-25.9.2013 v Třešti.
 
2013
Lukáčová, J. (2013). Zdroje pracovnej spokojnosti a nespokojnosti vysokoškolských učiteľov. In: L. Lovaš, & K. Vasková (Eds.), Psychológia práce a organizácie 2012, zborník z medzinárodnej konferencie (pp. 111-122). Košice: FF UPJŠ.
Lukáčová, J. (2013). Výskum pozitívnych psychologických konštruktov a osobnosti  pracujúcich a nepracujúcich seniorov. In : L. Lovaš, & K. Vasková (Eds.), Psychológia práce a organizácie 2012, zborník z medzinárodnej konferencie (pp. 364-372). Košice: FF UPJŠ.
 
2012
Kravčáková, G., Lukáčová, J. & Búgelová, T. (2012). Práca a kariéra vysokoškolského učiteľa [CD ROM]. Košice: UPJŠ.
 
2011
Lukáčová, J. (2011). Kariérová spokojnosť vysokoškolských učiteliek a učiteľov. In: Medzinárodná vedecká elektronická konferencia pre doktorandov, vedeckých pracovníkov a mladých vysokoškolských učiteľov (pp. 231-241) [elektronický zdroj]. Prešov: FHPV PU.
Lukáčová, J. (2011). Psychologie lidské odolnosti [recenzia knihy Psychologie lidské odolnosti ]. Československá psychologie 55(5), 478-480.
Lukáčová, J. (2011).  Percepcia kvality štúdia a pracovnej perspektívy absolventov vysokých škôl. In: Š. Vendel (Ed.), Psychologické poradenstvo na celoživotnej ceste človeka(pp. 132-140) [elektronický zdroj]. Prešov: PU.
 
2010
Lukáčová, J., & Búgelová, T. (2010). Pracovná spokojnosť a organizačná zaviazanosť vysokoškolských učiteľov. In: E. Letovancová, & E. Vavráková (Eds.), Psychológia práce a organizácie 2010 (zborník príspevkov z medzinárodnej odbornej konferencie v Modre) (pp. 328-338) [elektronický zdroj]. Bratislava: UK.
Lukáčová, J. (2010). Miera pracovnej spokojnosti doktorandov.  In: T. Búgelová, & G. Kravčáková (Eds.), Hodnota duševnej práce pre organizáciu a spoločnosť. Zborník vedeckých prác z výskumného grantu VEGA č.1/0865/08 Determinanty, kritériá a hodnotenie duševnej práce (pp. 277-288) [elektronický zdroj]. Košice: UPJŠ.
Lukáčová, J. (2010). Opis inštrumentu na analýzu identity vysokoškolských učiteľov.  In: T. Búgelová, & G. Kravčáková (Eds.), Hodnota duševnej práce pre organizáciu a spoločnosť.Zborník vedeckých prác z výskumného grantu VEGA č.1/0865/08 Determinanty, kritériá a hodnotenie duševnej práce (pp. 267-276) [elektronický zdroj]. Košice: UPJŠ.
Búgelová, T., Kravčáková, G., & Lukáčová, J. (2010). Vysokoškolský učiteľ - práca, spokojnosť, prestíž povolania (sociálno-psychologická analytická štúdia). In: T. Búgelová, & G. Kravčáková (Eds.), Hodnota duševnej práce pre organizáciu a spoločnosť. Zborník vedeckých prác z výskumného grantu VEGA č.1/0865/08 Determinanty, kritériá a hodnotenie duševnej práce (pp. 29-40) [elektronický zdroj]. Košice: UPJŠ.
Lukáčová, J. (2010). Kariérní poradenství [recenzia knihy Kariérní poradenství]. Československá psychologie, 54(1), 111-112.
 
2009
Lukáčová, J., & Búgelová, T. (2009). Pracovná spokojnosť vysokoškolských učiteľov v kontexte reformy školstva. In: M. Rymeš, & J. Štikar (Eds.), Psychologie práce a organizace 2009  (příspěvky z mezinárodní konference konané ve dnech 27.-29. května v Praze) (pp. 185-193) [elektronický zdroj]. Praha: Matfyzpress.
Lukáčová, J., & Ráczová, B. (2009). Analýza identity u dieťaťa so špecifickou poruchou učenia. In: M. Šucha, M., Charvát, & V. Řehan (Eds.), Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku VIII. Vybrané aspekty teorie a praxe (pp.  225-233). Olomouc: VUP.

Updated by: Unipo, 08.12.2015