Študuj digitálny marketing na vysokej škole
Vysoké školy a univerzity sa z hľadiska uplatniteľnosti študentov v praxi prispôsobujú požiadavkám trhu. Fakulta manažmentu ponúka uchádzačom o vysokoškolské štúdium v rámci bakalárskeho študijného programu Manažment v študijnom odbore Ekonómia a manažment možnosť študovať špecializáciu / zameranie Digitálny marketing.
Cieľom tejto špecializácie je študentom, ktorí uvažujú profesionálne sa uplatniť v oblasti e-commerce či digitálneho marketingu (online marketingu), odovzdať z pohľadu vedy a praxe vedomosti a kompetencie digitálneho marketéra.
Absolvent v rámci štúdia nadobudne potrebné teoretické a praktické východiská v rámci marketingu, digitálneho marketingu, marketingovej komunikácie, reklamy v online prostredí internetu, SEO a SEM problematiky, obsahového marketingu či reputačného manažmentu. Nadobudnuté praktické zručnosti a schopnosti umožnia absolventovi v praxi prilákať nových zákazníkov, udržať si existujúcich zákazníkov, pozitívne ovplyvniť predaj tovarov a služieb a s tým súvisiaci zisk, čím v konečnom dôsledku zvyšuje konkurencieschopnosť daného subjektu.
Celý článok nájdete na: https://www.studujmanazment.sk/digitalny-marketing.php